Sunday, January 23, 2011

sayang pada ALLAH

for my family pict ade kat side bar..love them so much:)

salam
haii semua
arini hari ahad..sok nk kene keje pulak dah..shift pagi lagi..pkl 6.30am dh masuk
mmg mntap la kn..g kelas pn xperlu g seawal tu..ade kene mengene ke weh?KERJA n BELAJAR lain kot..hehe..(nilah masalah org zaman skang-__-)
by the way tibe2 rase nk tulis entry terharu ni..huhu
act before this saye bertekad ngn poyonye to drive the motorbike by my own tuk g HTAR klang tu.
tp last2 bile bgn pagi nk g keje tu rase takut sgt sampai pucat2 muke..hahaha
teruk betul la ank sapa la ni,,
last2 ayah saye jugak yg hantar.dh la keje kat shah alam kot..hukhuk
terharu-_-.
tp saya sgt bersyukur sbb mempunyai keluarga yg menyayangi saya..
thank u ALLAH sbb bagi saya nikmat hidup tuk menghembuskan nafas dekat family yg syg saya ni:)
thank u ALLAH sbb masih menyayangi saya dan terus membenarkan saya bernafas dimuka bumi ini..
lagi satu xlupa juga kepada mr adi sbb die sggp balik umh tuk teman saye try bwk moto before g keje tu..walaupun at the end saya xbwk pn moto tu..
thank u ALLAH sbb bg saya chance to know him:)


No comments: