Saturday, January 8, 2011

hospital tengku ampuan rahimah


salam
haii semua
lama sungguh xupdate blog ni..hukhuk
bukan sengaje just too busy with my tesis..
nest week i'l do my posting at hospital tengku ampuan rahimah klang.
oh harap2 hari2 saye disana saya dapat lakukan yg terbaik
cuak juga
walaupun kita mengejar kejayaan dunia tp kejayaan di akhirat kelak jgn lupe ye kwn2..
oh ini peringatan untuk saya dan semua..
life is short make it sweet!!!!
every person have a different perception on this phrase.?
ya.. i do
sebelum ni (zaman kejahilan..hukhuk) saya salu rase oh jika kita berjaya sume tu atas usaha kita
tapi saya lupa bahawa jatuh bangun seseorang itu ALLAH yang telah tentukn..
bukn jahil ape just before this saya lalai sedikit dlm mengejar kejayaan akhirat.
tp alhamdulillah ALLAH masih sygkn saya :)
papepn marilah kita sama2 mengubah diri ke arah kebaikn..ye la kn, taun baru pn dh masuk
jadi kita pn kene lah sama2 jadi org baru yg lebih di redhai ALLAH kn..,
saya pasti boleh..begitu juga anda.^_^

firman ALLAH: sesiapa yang berbuat kejahatan dan dia diliputi oleh dosa kesalahannya itu, maka merekalah penghuni neraka, mereka kekal di dalamnya. sebaliknya, orang yang beriman serta beramal salih, mereka itulah penghuni syurga, mereka kekal di dalamnya ( surah al baqarah ayat 81 - 82)