Friday, January 21, 2011

alhamdulillah..DOA dan KEPERCAYAAN kepada ALLAH sangat bermakna:)



salam
haii semua
arini ari jumaat..mmg la kn..hehe
by the way tadi saye bagi dietitian rase dessert yang saye buat
alhamdulillah die kate ok,.,tp kene improve lagi..
yg agar2 oren tu kene tambah coklat..nk bagi more appetite..
yg puding biskut tu bagi lembut ckit..
tp rase nye dh ok..hee
alhamdulillah..
kalau x jenuh den nk pk lagi..
papepn mesti terus berusaha untuk move forward..
mesti yakin dan terus berdoa pada pencipta..
kerana yang memberikan segale kejayaan, kesusahan adalah ALLAH
kesusahan yang diberikan tu bukn untuk menjatuhkan kita
tapi untuk membangunkan kita agar kita sentisas beringat bahawa hidup kita di dunia ini hanya sementara
tiada yang kekal melainkan akhirat..
papepn saye akan tetap terus berusaha untuk berjaya dunia dan akhirat
saya ingin menjadi anak yang solehah kepada kedua ibu bapa saya
saya ingin menjadi hamba ALLAH yang mendapat keredhaannya dunia dan akhirat
dan saya ingin menjadi bidadari kepada bakal suami saya kelak..
amin ya rab..

No comments: