Thursday, July 1, 2010

bola..football flu

cian ronaldo..tp papepn time anda melompat tuh mmg hebat la..i loike..terkesima sebentar..wow,kalau aku confirm jatuh tergolek2

yang tepi paling kanan tu la yg rambut kerinting tu..:D..tp die main pn mantap..kalau aku duk kat padang tu mau kene sepak masuk goal




hye there..arini nk cite pasal bola..haish..semalam aku tido pkl 4.30 semate2 nk tgk bola tau..
ha..sape suh encik cabar saye..kn saye dh tgk..hehe
tp besh gak la..semalam spain lwn portugal..mantap gler la main..sampai suku mate pertame pn xde2 goal lagi..penat den tunggu nih..
yg xthn aku g search name captain spain kat wiki..ha,jmpe pn..berbaloi gak cari name die kn..team die menang..:P

david villa sungguh bergaye ketika menjaringkan goal:D

ha,lagi satu yg besh de ke patut time tgk bola tu aku gelak2..weh xlawak pn bola tu..tp nape aku rase lawak?haha
lawak sbb kelaka tgk dorg terpeluk2 time main..haha..kureng tol aku ni..pye la dorg bertungkus lumus nk jaringkn gol aku gelak lak..adik aku pn gelak2..haha

tp cian la ronaldo..die mesti kecewa giler sampai kuarkn statement ni

"I feel a broken man, completely disconsolate, frustrated and an unimaginable sadness. ... I am a human being and like any human being I suffer and I have the right to suffer alone."

sob3..ciannye die..jgn la camtu ronaldo..de chance lagi lepas ni..kalau die dga aku ckp cani mau kasi penampar jepun..eh bukan penampar portugal..hehe..maap ye

pastu kn,de ke ronaldo salahkn coach die..ish2..xtau la conflict ape kn..tp ni la yg die kate
"When I said put the question [of why we lost] to the coach, it is just because Carlos Queiroz was holding a press conference. I was not in a position to explain what was what." (pe sbb die meh kite terjah,weh ko bajet ko wartawan tv fifa ke?:P)

pastu yg besh adik aku pn duk mengulas die ckp
"ko jgn main2 kak,dorg ni sume hebat2..de kelab masing2"
haha,yola den mane tau..pastu die kate mesti kalau dorg satu kelab pastu team negare yg dorg main tu kalah dorg gaduh kn..aku ckp"dorg professional la,xdenye gaduh"(ngek btl aku duk komen2 ngn adik aku camtu,haha)

tp mmg mantap la..pastu de sorg pemain spain yg rambut kerinting2 tu kn..xtau name..2pn jadi keje kiteorg g komen..haha..t aku tunjuk gmba..tp pape pn dorg hebat la..terus suke spain..hehe



No comments: